We heten je welkom bij de Protestantse gemeente te Makkum e.o.

Heb jij een mooie ervaring opgedaan in de kerk? Heeft God voor jou betekenis en wil jij je geloof delen? Voel jij je thuis in onze kerk? Dan kun jij je aansluiten bij onze kerkelijke gemeente door lid te worden.

We verwelkomen jou van harte!

Waarom lid worden?

Wat de kerk uniek maakt is dat de kerk een plek is waar tegelijk de verbinding onderling tussen mensen en de verbinding met God centraal staan. Gemeente leden zetten zich samen in voo het reilen en zeilen van de kerk. Een ander doel van de gemeenschap is om te werken aan een betere wereld. Mensen die naar elkaar omzien en lief en leed delen. Mensen die geld en steun geven aan een medemens in nood. Mensen die oog hebben voor de wereld als leefomgeving en schepping van God.

Wat is lid worden?

Door lid te worden van een christelijke gemeenschap geeft u aan dat u met broeders en zusters (de mensen) van de kerk uw geloof wilt delen. De leden van de kerk ontmoeten elkaar regelmatig op zondag, maar soms ook doordeweeks. Zij houden elkaar op de hoogte van hoogte- en dieptepunten van hun levens. En de gemeente houdt haar leden op de hoogte van diverse activiteiten. Natuurlijk bent u niet verplicht om aan alles mee te doen, u mag uw betrokkenheid op eigen wijze invulling geven.

Hoe kun je lid worden?

Lid worden doet u door je in te schrijven. Wij voegen vervolgens uw gegevens toe aan onze ledenadministratie. Zie hieronder hoe u dit doet.

Wat kost het om lid te worden?

Als lid bent u vrij om te bepalen hoeveel u wilt en kunt bijdragen. Zowel letterlijk als figuurlijk, want u kunt natuurlijk behalve geld ook in (vrijwillige) tijd bijdragen.

Interesse?

Ben jij geïnteresseerd in een lidmaatschap van onze kerk of wil jij daar meer informatie over? Stuur dan een mail aan de Scriba (scriba.pknmakkum@gmail.com) met de onderstaande gegevens. Er zal dan zo spoedig mogelijk contact met u/jou worden opgenomen.

Nodig:

Naam, Adres, Postcode en plaats.

Alvast hartelijk dank voor jou getoonde interesse.

(formulier werkt tijdelijk niet vanaf hier, klik op het menu item Contact met je kerk voor het formulier))