Website

De website van de kerk is onlangs vernieuwd. Het dienstrooster, maar ook de actualiteiten worden bijgehouden.

U kunt de foto’s van het liturgisch bloemschikken bekijken en de uitleg nog een keer nalezen.

Zo af en toe zullen ook foto’s worden gepubliceerd. Er zijn links naar andere handige of nuttige websites.

Ook wordt de website wekelijks up-to-date gehouden. De gemeente heeft een gebruikersnaam en een wachtwoord.

Pas als u met de gebruikersnaam en het wachtwoord bent ingelogd hebt u toegang tot de beschermde omgeving.

Hier vindt u onder andere de digitale versie van de zondagsbrief, wegwijzer, beleidsplan en verslagen van de kerkenraadsvergaderingen.

Inloggegevens kunt u opvragen bij de webmaster Willem Hiemstra en Cees Amels: webbeheer.pknmakkum@gmail.com